Lemonex muka

Salam Sejahtera semua..........

Macamana cara bancuh lemonex yang betul boleh cepatkan anda kurus dalam masa 30 hari saja...

Seluruh rakyat Malaysia dan sewaktu dengannya sudah mula mengenali Lemonex dan mengamalkan minum lemonex satu hari satu bungkus(sachet).Ini bertujuan untuk mendapatkan berat badan yang ideal dan menjalani kehidupan yang sihat dan ceria sepanjang hari. Penurunan badan yang berbeza adalah bergantung pada tindak balas metobolisma individu.

Nak tahu cara yang betul untuk dapatkan kesan seawal 1 bulan?

MUDAH JE jawapannya.....

1.Minum Lemonex 1 Sachet dan pastikan 15 Minit sebelum sarapan

  1. Kena minum banyak air masak 2 – 3 liter sehari

3.Dan paling penting selepas pukul 7 malam dan keatas jangan minum/makan manis atau bergula bagi memastikan pembakaran lemak berjalan dengan lancar.Jangan ditambah lagi..Lagipun pada waktu malam  tubuh badan kita lebih banyak berehat dan kesannya pembakaran dalam badan itu tidak dilakukan secara maximum.

Anda tidak perlu risau tentang Lemonex kerana ia ada sijil HALAL dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan pastikan LEMONEX cara makan yang betul untuk kesan yang effection.

 

CARA BANCUH LEMONEX DENGAN BETUL

cara-MINUMAN LEMONEX
  • Bancuh 1 sachet lemonex ke dalam segelas air suam/air sejuk.
  • Minum lemonex 15 minit sebelum sarapan pagi.
  • Pastikan anda minum air kosong 2-3 Litter sehari.
  • Pada waktu malam elak minum/makan manis atau bergula.
kurus langsing lemonex
lemonex-nak-kurus
Kalau anda berazam nak kuruskan badan tapi ada masalah macam ni :
  • Sibuk kerja di pejabat, tak ada masa nak bersenam.
  • Nak kurus tapi tak nak diet.
  • Nak pergi GYM tapi malu.
  • Dah cuba macam-macam cara untuk kurus tapi tak kurus juga sampai sekarang.. alahh.. sedihnya!
Tak apa.. jangan PUTUS ASA, LEMONEX kan ada!

LEMONEX NI APA?

Lemonex adalah minuman DETOX yang diformulakan khusus dan sangat berkesan untuk turunkan berat badan anda secara sihat!

MACAM MANA TU?

Lemonex bukan produk kurus yang berbentuk pil pelangsing atau apa sahaja yang dikatakan sebagai ubat kurus.. Sama sekali tidak.

Lemonex adalah 100% jus minuman botani yang dihasilkan daripada gabungan grapefruit, lemon, asid sitrik dan gula nano yang sememangnya kaya dengan vitamin C.

Keempat-empat bahan ini akan saling 'BEKERJA' dan memberikan kesan kesihatan yang terbaik dalam tubuh sebaik diambil secara berterusan setiap pagi sebelum bersarapan.

Bukan itu sahaja, kebaikan vitamin C dapat meningkatkan sistem imun badan manusia di samping kandungan serat dan air yang banyak dalam grapefruit sekaligus berupaya meningkatkan proses metabolisme dalam tubuh.

Apabila sistem metabolisme tubuh berfungsi dengan baik, ia membantu meningkatkan proses pembakaran lemak 3 kali lebih efektif , sekaligus usaha penurunan berat badan akan jadi lebih cepat dan mudah.

Melihat akan keupayaan keempat-empat bahan tersebut, maka terhasillah LEMONEX, produk yang diharapkan dapat membantu masyarakat KURANGKAN BERAT BADAN dan bebas daripada masalah OBESITI sekaligus berupaya untuk kekal sihat.

INI DIA RAHSIA KEAJAIBAN LEMONEX!

LEMON

lemon lemonex

Lemon membantu MEMPERCEPATKAN proses membakar kalori dalam badan melalui peningkatan metabolisme badan. Selain dari itu, Iemon juga sanggat baik untuk meningkatkan kadar percernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Dengan itu, secara semulajadi ia mencegah insulin dihasilkan dan mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

GRAPEFRUITS (Limau Gedang)

LIMAU GENDANG LEMONEX

Grapefruits atau lebih dikenali di Malaysia sebagai buah limau gedang ini sangat begitu cepat dalam menyingkirkan lemak - lemak berlebihan yang tidak diperlukan oleh badan. Komponen dalam grapefruits ini membantu untuk mengaktifkan enzim AMPK yang menggalakkan pembakaran lemak dengan meningkatkan kadar metabolisme badan.

CITRIC ACID

citric-asid-lemonex

Citric acid/Vitamin C adalah bahan antioksida yang juga aktif untuk meningkatkan kadar metabolisma dan membakar lemak tahap maksimum. Menurut hasil kajian, semakin tinggi Vitamin C dalam badan, semakin besar peluang untuk membakar lemak walaupun ketika tidak bersenam.

NANO SUGAR

nano-sugar-lemonex

Nano sugar adalah partikel halus sucralose. Ia merupakan pengganti terbaik untuk gula biasa. Nano sugar mengadungi nilai kalori dan karbohidrat yang rendah. Jadi ia mengurangkan jumlah gula yang bakal ditukarkan kepada lemak dalam badan.

BERKESAN KE LEMONEX NI?

errowdown111
LEMONEX-PRODUK-KURUS-1
LEMONEX-PERUT-BUNCIT
LEMONEX-KURUS-11KG
LEMONEX-TURUN-4KG SEBULAN
LEMONEX-SELUAR-JEANS-SAIZ-28
LEMONEX-TURUN-5KG SEBULAN
LEMONEX-TURUN-3KG SEBULAN
LEMONEX-TURUN-6KG 8 HARI
LEMONEX-TURUN-2KG SEBULAN

9 KEBAIKAN LEMONEX!

  • Tidak perlu berlapar
  • Tidak wajib bersenam
  • Metabolisma cepat naik
  • Detox
  • Cepat mencairkan lemak
  • 3x lebih pantas melangsingkan badan
  • Tenaga bertambah
  • 3x lebih pantas kecilkan perut
  • Kurus dalam masa 30 hari

LEMONEX ADA KKM TAK?

kkm

LEMONEX HALAL TAK?

HALAL-lemonex malaysia

SEKARANG GILIRAN ANDA PULA KURUS MACAM MEREKA!

errowdown111
testimoni lemonex 1
Disclaimer : Testimoni ini adalah daripada pengguna sebenar LEMONEX. Namun jumlah turun berat badan sebenar adalah berbeza bagi setiap individu.
testimoni lemonex 2
Disclaimer : Testimoni ini adalah daripada pengguna sebenar LEMONEX. Namun jumlah turun berat badan sebenar adalah berbeza bagi setiap individu.
testimoni lemonex
Disclaimer : Testimoni ini adalah daripada pengguna sebenar LEMONEX. Namun jumlah turun berat badan sebenar adalah berbeza bagi setiap individu.
testimoni lemonex 5
Disclaimer : Testimoni ini adalah daripada pengguna sebenar LEMONEX. Namun jumlah turun berat badan sebenar adalah berbeza bagi setiap individu.
testimoni lemonex
Disclaimer : Testimoni ini adalah daripada pengguna sebenar LEMONEX. Namun jumlah turun berat badan sebenar adalah berbeza bagi setiap individu.
testimoni-lemonex
Disclaimer : Testimoni ini adalah daripada pengguna sebenar LEMONEX. Namun jumlah turun berat badan sebenar adalah berbeza bagi setiap individu.

ADA PENYAKIT DARAH TINGGI BOLEH TAK?

lemonex darah tinggi
PERHATIAN

SIAPA TIDAK BOLEH MINUM LEMONEX?

  • Ibu sedang hamil
  • Ibu sedang menyusu baby
  • Pesakit Jantung

BERAPA HARGA LEMONEX NI?

Harga pasaran untuk sebotol LEMONEX ialah RM179. Satu botol LEMONEX mengandungi 30 sachet dan sesuai untuk kegunaan 1 bulan

TAPI, SEKARANG ADA HARGA PROMOSI!!!
Order sekarang pada harga DISKAUN iaitu hanya RM139 sahaja (JIMAT RM40!) termasuk Poslaju ke Semenanjung Malaysia/Sabah/Sarawak
HARGA LEMONEX
tunggu-dulu-lemonex
a11
Dapatkan LEMONEX ORIGINAL. Pastikan LEMONEX anda mempunyai tanda HOLOGRAM seperti dibawah:
original-lemonex
aaa
order1
Risau Lemonex Tak Berkesan?
Lemonex telah berjaya membantu ribuan rakyat Malaysia keluar daripada masalah OBESITI. Oleh itu saya 100% yakin Jus Lemonex ini sanggat berkesan dan selamat diminum tanpa was - was. Jika tiada penurunan berat badan walaupun 1kg dalam tempoh 30 hari, saya akan pulangkan semula wang anda tanpa banyak soal.
jaminan-lemonex
Disclaimer : Apa yang saya nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar pengguna produk kuruskan badan Lemonex. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun saya tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.